SMART-TRAINING: BASIC PRINCIPLES OF ORGANIZING EDUCATION PROCESS
https://doi.org/10.21686/1818-4243-2014-1(102-70-74
Abstract
Modern students badly perceive traditional model of training. In this connection it is necessary to develop the model of training possessing mobility, practice-oriented, self-refi ll of a content, content reviewing. SMART training concept is urged to solve a similar problem.
About the Authors
Larisa A. DanchenokRussian Federation
department chair Marketing and commerce
Doctor of Science, Economics, Prof.
Ph. (495) 442-74-22
Peter Yu. Nevostruyev
Russian Federation
department chair Marketing and commerce
Cand. of Science, Economics, Associate Professor, Associate Professor
Ph. (495) 442-23-98
References
1. МангалаеваЛ.М., Макарова А.П. Особенности ценностных предпочтений и морального выбора у студентов // Современные наукоемкие технологии. – 2013. – № 7 (часть 2). – С. 147–149.
2. Данченок Л.А., Денисова Е.С., Невоструев П.Ю. Инновационные методы маркетинга в условиях трансформации поведения потребителей // Экономические науки. – 2008. – № 46. – С. 216–218. 3. Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации / под ред. Л.А. Данченок. СПб.: Питер, 2013. – 288 с.
3. Маркетинг: учебник для бакалавров. – М.: Юрайт, 2014.
4. Невоструев П.Ю. Игрофикация в образовании: увеличение уровня вовлеченности студентов в обсуждение // Инновационные маркетинговые технологии: от идеи до рыночного воплощения: сборник научных трудов профессорско-преподавательского состава и аспирантов кафедры маркетинга и коммерции Института менеджмента МЭСИ, МЭСИ. – С. 66–68.
Review
For citations:
Danchenok L.A., Nevostruyev P.Yu. SMART-TRAINING: BASIC PRINCIPLES OF ORGANIZING EDUCATION PROCESS. Open Education. 2014;(1(102):70-74. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/1818-4243-2014-1(102-70-74