Preview

Open Education

Advanced search

SMART-TRAINING: BASIC PRINCIPLES OF ORGANIZING EDUCATION PROCESS

https://doi.org/10.21686/1818-4243-2014-1(102-70-74

Abstract

Modern students badly perceive traditional model of training. In this connection it is necessary to develop the model of training possessing mobility, practice-oriented, self-refi ll of a content, content reviewing. SMART training concept is urged to solve a similar problem. 

About the Authors

Larisa A. Danchenok
MESI
Russian Federation

department chair Marketing and commerce

Doctor of Science, Economics, Prof.

Ph. (495) 442-74-22



Peter Yu. Nevostruyev
MESI
Russian Federation

department chair Marketing and commerce

Cand. of Science, Economics, Associate Professor, Associate Professor

Ph. (495) 442-23-98               



References

1. МангалаеваЛ.М., Макарова А.П. Особенности ценностных предпочтений и морального выбора у студентов // Современные наукоемкие технологии. – 2013. – № 7 (часть 2). – С. 147–149.

2. Данченок Л.А., Денисова Е.С., Невоструев П.Ю. Инновационные методы маркетинга в условиях трансформации поведения потребителей // Экономические науки. – 2008. – № 46. – С. 216–218. 3. Маркетинг в социальных медиа. Интернет-маркетинговые коммуникации / под ред. Л.А. Данченок. СПб.: Питер, 2013. – 288 с.

3. Маркетинг: учебник для бакалавров. – М.: Юрайт, 2014.

4. Невоструев П.Ю. Игрофикация в образовании: увеличение уровня вовлеченности студентов в обсуждение // Инновационные маркетинговые технологии: от идеи до рыночного воплощения: сборник научных трудов профессорско-преподавательского состава и аспирантов кафедры маркетинга и коммерции Института менеджмента МЭСИ, МЭСИ. – С. 66–68.


Review

For citations:


Danchenok L.A., Nevostruyev P.Yu. SMART-TRAINING: BASIC PRINCIPLES OF ORGANIZING EDUCATION PROCESS. Open Education. 2014;(1(102):70-74. (In Russ.) https://doi.org/10.21686/1818-4243-2014-1(102-70-74

Views: 3557


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1818-4243 (Print)
ISSN 2079-5939 (Online)